Вівторок
13.11.2018
11:38
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт Степанівської ЗОШ І-ІІ ступенів
Головна Реєстрація Вхід
Річний звіт про діяльність закладу освіти »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Річний звіт про діяльність закладу освіти

Звіт директора про роботу педколективу

за 2017/2018 навчальний рік

Шановні присутні!

 

Сьогодні ми підбиваємо підсумки роботи за 2017 – 2018 н.р. Ви знаєте, що відбуваються зміни у сфері формування змісту середньої загальної освіти. 28 вересня 2017р. прийнятий новий Закон про освіту. Переглядаються та оновлюються навчальні програми, підручники, увесь навчально-методичний комплекс, який необхідний для успішного функціонування та розвитку сучасної школи.

Як директор протягом звітного періоду я керувалася статутом закладу, діючим законодавством України, новим Законом про освіту, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника.

 

Підвищення рівня організації освітнього процесу

Керуючись положеннями Конституції України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про порядок звітування керівників дошкільних, загальношкільних та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», у 2017-2018 н.р. педагогічний колектив Степанівської ЗОШ І-ІІ ступенів спрямував свою роботу над науково-методичною проблемою: «Формування життєвих компетентностей учнів шляхом впровадження нових підходів до навчально-виховного процесу в умовах сучасної школи». Розкриттю проблемного питання школи підпорядковувалась тематика педрад, методоб’єднань вчителів за циклами, працювали проблемно-практичний семінар, творча група вчителів.

У 2017/2018 навчальному році робота педагогічного колективу школи була спрямована на забезпечення рівного доступу дітей до здобуття освіти, підвищення ефективності освітнього процесу, покращення якості надання освітніх послуг, реалізацію змісту основних освітніх Законів, нормативних документів, дотримання вимог освітніх стандартів початкової та базової загальної середньої освіти, Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін, зміцнення матеріально-технічної бази школи.

Педагогічні працівники школи працювали над тим, щоб освітній процес був спрямований на особистісне становлення і творчу самореалізацію кожної дитини, на формування ключових життєвих і предметних компетентностей. Епізодично використовувались елементи нових педагогічних технологій, активні форми та методи в освітній процес.

Станом на 1 вересня 2017 року до навчання приступили 32 учні. На кінець навчального року кількість учнів 32. 3,7,9 класи навчалися за індивідуальною формою.

Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав у цілому достатній рівень навчальних досягнень. Усі учні 1-8 класів переведені до наступного класу. У 2018 році 7 учнів закінчили школу з Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні».

За минулий рік учні школи отримали 8 призових місць на районних олімпіадах, а саме:

Якимчук Ганна, учениця 9 класу – ІІ місце з хімії, І – з математики, ІІ – з англійської мови, ІІ – з української мови, ІІ – з географії, ІІІ – з правознавства;

Остап'юк Вікторія, учениця 9 класу – ІІ місце з трудового навчання;

Богуш Євген, учень 7 класу – ІІ місце з хімії.

Дем'янюк Катерина, учениця 6 класу, зайняла ІІІ місце в районному етапі мовно-літературного конкурсу імені Т.Шевченка, Остап'юк Вікторія, учениця 9 класу взяла участь у І етапі Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів наукового товариства «Ерудит» Білогірського району Хмельницького територіального відділення МАН України.

Аналізуючи результативність участі учнів в олімпіадах за останні роки, можна зробити висновок, що вчителі хімії, математики, географії, трудового навчання більш професійно та відповідально підійшли до роботи з підготовки учнів до участі в ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів.

Результати, яких досягли учні протягом навчального року, свідчать про достатній рівень роботи педагогічного колективу з обдарованими учнями, проте, ці результати недостатні. На жаль, вчителі не проводили плідну роботу з підготовки учнів до участі в конкурсі-захисті МАН, інтелектуальних турнірах та конкурсах.

Освітній процес в цьому навчальному році було організовано відповідно до навчального плану та робочого плану школи. З метою задоволення освітніх потреб учнів, поглиблення знань з окремих предметів, за рахунок варіативної складової навчального плану введено додаткові години на вивчення української мови в початкових класах.

Введено факультативи: «Знайомство з екологією» (5 клас), «Розвиток продуктивного милення учня» (1,2 класи).

В цьому навчальному році державну підсумкову атестацію у школі склали 4 учні 9 класу з таких предметів: українська мова, математика, історія України

Аналіз результатів ДПА показує, що дев'ятикласники одержали такі оцінки: 5 (42 %) оцінок високого рівня, 5 ( 42%)- достатнього рівня, 2 (16%) – середнього рівня. Такі результати є вищими за минулорічні, що свідчить про збільшення якості освітнього процесу. Одна учениця 9 класу отримала свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою.

 

Школа повністю укомплектована педагогічними кадрами, які мають повну вищу освіту. Вчителі школи проходили курсову підготовку та атестацію відповідно до перспективного плану роботи школи. За результатами атестації у 2017/2018 навчальному році 1 педагогічному працівнику підтверджено раніше присвоєний 8(10) тарифікаційний розряд.

Педагоги школи постійно підвищують свій професійний рівень на засіданнях педагогічної ради, методичної ради, ШМО, районних методичних об’єднаннях вчителів, районних теоретичних і науково-практичних семінарах, використовуючи Інтернет-ресурси.

У школі діє певна система методичної роботи. Керівництво методичною роботою здійснювала методична рада.

До реалізації завдань методичної роботи активно залучаються вчителі, які мають вищу та першу кваліфікаційну категорію. Так, Васюк Валерій Петрович є керівником шкільного методичного обєднання вчителів початкових класів, Шевчук Тетяна Леонідівна - класних керівників. Вчителі входять до складу творчих груп. За їх активної участі проходять предметні декади, методичні засідання, тощо.

Свої методичні розробки вчителі поширюють, беручи участь в конкурсі «Освіта Хмельниччини на шляхах реформування». Цього навчального року робота «Розробка уроків із факультативу «Знайомство з екологією»» (вчитель Максимчук О.М.) отримала диплом ІІІ ступеня.

Протягом року проводилися предметні тижні з різних навчальних дисциплін, під час яких були проведені: відкриті уроки, виховні години, бесіди, конкурси, виставки малюнків, виставки-презентації учнівських робіт.

Аналіз якісного складу та освітнього рівня педагогічних працівників школи дозволяють зробити висновок про можливість проведення освітнього процесу на достатньому рівні.

  • з цим у роботі педагогічного колективу школи мають місце ряд недоліків, проблем. Не все робиться педагогами в плані системного впровадження нових педагогічних, ІКТ технологій, нетрадиційних форм та методів в освітній процес. Недостатня робота проводиться із здібними дітьми. Потрібно активізувати фізкультурно-оздоровчу та спортивно-масову роботу. Має бути кращою робота щодо психологічного супроводу освітнього процесу. Педагогічним працівникам слід більше працювати над підвищенням інформаційної культури та комп’ютерної компетентності з питань впровадження ІКТ в освітній процес.

 

 

 

 

Виховна робота

Виховна робота в школі протягом 2017/2018 навчального року була спрямована на реалізацію законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів України», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, «Про затвердження плану заходів щодо впровадження Концепції національно-патріотичного виховання молоді у навчальних закладах».

Головними напрямами роботи школи є: національно-патріотичне, художньо-естетичне, правове, трудове, формування здорового способу життя та екологічне виховання. У виховній роботі використовуються різноманітні форми роботи з учнівським колективом.

Велику увагу при проведенні виховних заходів приділяється національно-патріотичному вихованню учнів. З цією метою проводились тематичні уроки, години спілкування, перегляд фільмів, а саме: «Вшанування памяті жертв Голодоморо 1932-1933рр.», «Біль Чорнобиля з роками не зникає», «Герої для нас приклад» (до Дня свободи та гідності) та ін.

Учні школи брали активну участь в заходах, святах у відповідності до плану роботи школи та районного відділу освіти, молоді та спорту.

Активними були учні під час проведення таких предметних тижнів: української писемності та мови, правових знань, основ здоровя та безпеки життєдіяльності.

В першу чергу слід відзначити активну участь органів учнівського самоврядування в організації виховного простору дітей. Поряд із традиційними формами виховної роботи в школі має місце шкільне самоврядування – дитяча організація «Сузір'я». Координаційним центром був розроблений план роботи, згідно з яким проводилися різноманітні заходи. Проводилися рейди перевірки зовнішнього вигляду школярів, дотримання учнями правил поведінки на перервах. Членами координаційного центру було організовано і контролювалося чергування учнів по школі. Центр трудової та господарчої діяльності організовував прибирання шкільної території, стежив за порядком у школі. Діти допомагали в організації спортивних заходів, традиційних святкових заходів, предметних тижнів.

Розглядалися питання виховної роботи на засіданнях педагогічної ради: «Профілактика всіх видів дитячого травматизму та правопорушень»; «Про стан організації медичного обслуговування». На засіданнях ради школи розглядалися наступні питання: «Про необхідність надання одноразової матеріальної допомоги за рахунок фонду всеобучу» «Про стан організації медичного обслуговування учнів».

Питання виховної роботи розглядалися також на батьківських зборах та засіданнях методичного об’єднання класних керівників. Чітко спланована робота МО класних керівників, проведено 5 засідань.

Реалізовані практичні заходи щодо впровадження в школі мовного законодавства, закріплення статусу української мови як державної. В школі поступово й неухильно ведеться робота щодо виконання Закону України “Про мови в Україні”. Навчально-виховний процес здійснюється українською мовою; вивчення української мови є обов’язковим.

Щодо виконання Закону України «Про мови» слід зазначити, що протягом року проводилася роз’яснювальна робота серед батьків, учнів та вчителів щодо Закону України «Про мови». Щорічно перевіряється виконання цього Закону та статті 10 Конституції України та 1 раз на п’ять років – стан викладання української мови та літератури.

Учні закладу брали участь у конкурсі знавців української мови імені Петра Яцика, Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді ім. Т.Г. Шевченка, де показали непогані результати, олімпіадах з української мови та літератури. Проводяться тижні української мови та літератури.

Школа має власний сайт, на якому висвітлюється життя школи, та відбувається соціальне партнерство з батьками учнів.

 

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я учнів та педагогічних працівників.

Соціальна підтримка дітей пільгових категорій, що навчаються у школі, проводиться згідно з діючим законодавством. На початок навчального року були підготовлені списки учнів пільгових категорій. Кількість дітей у них становила:

• діти із багатодітних сімей – 7;

• діти одиноких матерів – 1

Систематично здійснювалось оновлення банку даних на дітей пільгового контингенту, зміни до якого вносились кожного разу після змін соціального паспорту класу.

Адміністрацією скоординовано річний план роботи школи, план виховної роботи класних керівників, план Ради школи, план учнівського самоврядування з питань соціальної підтримки та допомоги дітям.

На початку навчального року з метою обліку дітей та сімей, які потребують соціальної підтримки, складаються соціальні паспорти класів та соціальний паспорт школи. У системі вивчаються житлово-побутові умови проживання і навчання учнів пільгової категорії, здійснюється залучення їх до позакласної роботи.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно цих списків видається наказ по школі. Всі працівники школи щорічно проходять поглиблений медичний огляд за графіком кабінету профогляду медичної установи. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі. У відповідності до вимог законодавства в галузі освіти учні 1-9 класів забезпечувалися одноразовим харчуванням за батьківські кошти. Гаряче харчування учнів 1-9 класів відбувається згідно графіку у їдальні школи.

Цікавими оздоровчими заходами у школі є проведення традиційного Дня здоров’я, бесіди з працівником місцевого ФАПу, показ відеофільмів про шкоду куріння, наркотиків, алкоголю, виступи працівника ФАПу на загальношкільних лінійках. У планах виховної роботи кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де запланована певна робота оздоровчого характеру з класом.

У червні 2018 року цікаво і змістовно проходили навчальні екскурсії та виробнича практика.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час освітнього процесу визначається у діяльності педколективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, заплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, майстерня, має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів по безпечній поведінці. Питання охорони праці та попередження травматизму неодноразово обговорювалися на нарадах при директорові.

 

Залучення педагогічної та батьківської громадськості до управління діяльністю, співпраця з громадськими організаціями.

  • учня в школі і сім’ї – щоденний нерозривний процес. Тому педагогічний колектив працює у тісній співпраці з батьківським колективом з метою створення найсприятливіших умов для самореалізації та розвитку школяра. Батьки є соціальним замовником школи, а тому беруть активну участь в освітньому процесі. Вони є учасниками позакласних заходів, пов’язаних з професіями, світом захоплень, родинними святами. Класні керівники тісно співпрацюють з сім’ями своїх вихованців: відвідують дитину вдома, спілкуються з родиною.

 

Фінансово-господарська діяльність

За рахунок спонсорських коштів придбано та оприбутковано в 2018 році :

Краска для проведення ремонтних робіт – 4800 гривень;

Стенд «Атестаційний куточок» – 500 гривень.

 

Управлінська діяльність

Протягом навчального року адміністрація школи вивчала питання стану викладання інформатики, математики у початкових класах, перевірялись ведення щоденників, зошитів (робочих та контрольних) класні журнали, ведення особових справ учнів.

У результаті перевірок відзначено, що в школі забезпечується дотримання законодавчих та нормативних вимог щодо перерахованих вище питань контролю.

Протягом 2017/2018 н.р. робота педколективу була спрямована на реалізацію основних завдань, затверджених на серпневій педраді:

1. Забезпечити підвищення якості навчання під час освітнього процесу шляхом створення оптимальних умов для творчого розвитку особистості кожного учня.

2. Вчителям-предметникам забезпечити підвищення якості навчання під час освітнього процесу шляхом:

2.1. впровадження нових і дієвих форм роботи з обдарованими, талановитими і здібними учнями;

2.2. системного використання ефективних педагогічних технологій;

2.3. організації та проведення ефективного контролю та самоконтролю результатів навчальної діяльності;

3. Посилити відповідальність кожного учителя за підготовку і результативність участі школярів в предметних олімпіадах, творчих конкурсах різних рівнів і напрямків.

В наступному навчальному році школа працюватиме над такими завданнями:

- реалізація в першому класі з 1 вересня 2018 року Концепції державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»;

- організація освітнього процесу на засадах компетентнісного підходу;

- створення освітнього середовища для саморозвитку та реалізації творчого потенціалу кожного учасника освітнього процесу на засадах особистісно зорієнтованої освіти;

- органічним поєднанням навчання та виховання з метою забезпечення самореалізації та самоствердження учня.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples